top of page
  • האם האתר הינו מאובטח?
    האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנחנו משתמשים בתקן מאובטח ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.
  • כיצד אני מקבל את המשלוח?
    המשלוח מתבצע על ידי חברות משלוחים עולמיות (עשוי להשתנות בגלל תקופת הקורונה) ומגיע עד לדלת הבית/סניף מסירה. במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
  • איך אני מקבל את המשלוח בנקודות האיסוף שבחרתי?
    בעת הזמנת החבילה ניתן לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לכם ביותר בסמוך לכתובת שהזנתם בהזמנה. לאחר בחירת מיקום נקודת האיסוף, תקבלו הודעת SMS המודיעה מתי החבילה תגיע לנקודת האיסוף ומהן השעות בהן ניתן להגיע כדי לאסוף אותה. יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים, תוחזר אלינו החבילה למחסנים.
  • מאיפה מגיעים המוצרים?
    המוצרים שלנו מגיעים מהמפעלים שלנו בסין וטייוואן, ויגיעו אליכם עד לדלת הבית עם חברות המשלוחים אשר אנו עובדים איתן.
  • מהו זמן המשלוח המשוער?
    זמן המשלוח המשוער הינו עד 25 ימי עסקים. משלוח מהיר עד 15 ימי עסקים. ימי עסקים אינם כוללים סופי שבוע וחגים, ומתחיל להיספר ביום העסקים הראשון לאחר הזמנתכם. **בתקופת נגיף הקורונה בישראל יתכנו עיכובים של עד 5 ימי עסקים נוספים.
  • איך ניתן לעקוב אחרי ההזמנה שלי?
    עד שישה ימי עסקים לאחר הזמנתכם, ישלח אליכם מייל שבו מצורף מספר המעקב למשלוח שלכם. את מספר המעקב ניתן לכתוב באחד מאתרים אלו, לפי חברת המשלוחים ממנה קיבלתם את ההודעה. https://www.dhl.co.il/he/express/tracking.html https://www.aramex.com/il/en/track/shipments https://www.fedex.com/he-il/tracking.html
  • איך ניתן להחזיר לנו?
    אם ברצונכם להחליף לזוג אחר/לשנות מידה. יש לעדכן אותנו במייל/אינסטגרם לגבי ההליך, ולאחר מכן יש לשלוח לנו את החבילה בדואר רשום. (רצוי לצרף פתק ובו המידה/נעל החדשה אותה תרצו) יש לשלוח לכתובת זו: Adam Collection ת.ד 812 כרכור 37108 כל החזר/שינוי מידה זה יגרור דמי ביטול/שינוי בסך 29.90. support@sneakerhouse.co.il
  • אם גיליתי פגם בנעל, מה עליי לעשות?"
    .יש לעדכן אותנו באופן מיידי במייל לשירות הלקוחות שלנו או לחלופין בפנייה בעמוד האינסטגרם שלנו אנחנו נטפל זאת באופן מיידי מול המפעלים שלנו. במקרה ואכן נמצא פגם בנעל, נפצה אותך על ידי החזר/זוג חדש. support@sneakerhouse.co.il
  • איך ניתן לשנות כתובת?
    במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, ניתן לעשות תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה, יש לעדכן שירות הלקוחות שלנו במהירות האפשרית. support@sneakerhouse.co.il
bottom of page